Design

Hej hopp!! 
 
Leker lite med designen som det kanske syns, men vette fasen hur det blir asså, ser ju olika ut på telefonen och på datorn?? konstigt tycker jag.. men den får duga sålänge, tog bara några bilder, ska skaffa mig en digitalkamera hade jag tänkt så att man kan lägga upp lite finare bilder och inte bara från iphonen! 
 
Men bilden på mig och Lovisa tycker jag om, fina vännen, saknar henne så mycket!! får ta en utgång snart ;) 
 
Imorrn äre jobb dåråååå.. 8-22, segt jävla långt pass men tycker det ändå går rätt fort när man är där, oftast iaf beror lite på vilka det är som jobbar :) men de flesta är assköna! 
 
På måndag åker jag ner till syster i Lund med mor och far! Ska bli mysigt! :D Just nu ligger jag i vardagsrummet och kollar på supernatural och bara chillar, gött som faaan! 
 
Men vi höres puss och kram!! hejdåååå
 
Nuttisar <3

Kommentera här: