Teen wolf!

Hejsan!

Long time no seeee hehe ja bloggningen har ju varit lite sisådär på senaste tiden.. Menmen tittar in när jag känner mig motvierad helt enkelt. 
 
Kan behöva lite förslag om vad man kan blogga om, får väl kolla runt lite och se om det finns nåt roligt! 
Ja  senast jag bloggade då, vad har hänt? Jag har börjat fixa mina naglar vilket jag inte fattar att jag inte har gjort förut?? Så skönt med fräscha fina naglar, har verkligen blivit ett beroende! 
 
Fransarna har förlängt också hehe, också ett beroende kommer nog aldrig sluta med det för kommer nog kännas jävligt naket utan haha! Så det är två saker som jag unnar mig själv men det tycker jag att jag är värd :)
 
Bilen har jag fått nu också, verkligen asskönt men det kostar rått mycket pengar men det är de värt tycker jag verkligen! Kan ta sig överallt när man vill, komma hemifrån när man vill, undeeerbart!! :D Englandresa har jag bokat också, åker i januari ska överraska de där borta så har inte sagt något, kommer bli så jääkla kul och skönt att komma bort från allt ett tag :) tänkte åka över nyår men det var folk som ville fira här i Sverige så det blir också kul de :) hoppas på att det blir ett grymt nyårsfirande i år, förra året var ju inte jättelyckat haha.
 
Just nu sitter jag i mitt rum vid datan och har "Teen wolf" på tvn, började kolla på de härom dan, aaasbra verkligen, snygga boys ;) så den serien rekommenderar jag verkligen! Men chillar alltså bara just nu, imorrn blir  det en sväng till Nyköping med mami och handla lite och i helgen vet jag inte vad som händer, jobbar på söndag så blir nog lugnt skulle jag tro, men man vet ju aldrig :)
 
Juste! Har ju blivit rödhårig också! Eller ja det är inte jätterött men de blir bara rödare o rödare och jag trivs verkligen i det!
 
Blev en liten bildbomb iaf hehe, jag hoppas att jag ska bli bättre på att lägga in inlägg här på min lille blogg, hare så fint så hörs vi, puss o kraaaaam 
 
 
My haaair
Min feeiiinaa bileeen <3
Mina senaste naglar!! Helt förälskad i dem 
Och så här ser mina fransar ut nuförtideeen mihih
Snart dags för min allra första tatuering, nervös?? Som fan..
 
 

Kommentera här: