Sämst

Haha fyfan vad sämst jag är på det här med att blogga haha... Såg att det var i december senast ?? Time flies...
 
Men det har väl inte hänt så mycket, bara det vanliga, jobba, kompisar o såå :) Och snart är det sommar igen <3 ska bli otroligt härligt med uteserveringar och bara sitta ute och njuta med ett glas vin! Det blir ju att jobba också men har ett väldigt skönt schema så det kommer bli en lugn sommar jämfört med förra :) 
 
Ska bli blond om typ en vecka också! Sjukt taggad eller vet inte om jag kommer bli så blond första gången hos frissan men hoppas på det iallfall, så skönt till sommaren och slippa den fula utväxten.. Känns lite fräschare att vara blond på sommaren faktiskt! Så ska bli asgött! Funderar också på att sätta i extensions, vill ha lååångt hår, typ kissies hår... ÄLSKAR DET!! haha.
 
Just nu sitter jag i min säng med datorn med sex and the city på tv:n, grym serie! Chillar bara i mitt rum och har de bra, precis smällt i mig en piggelin, har fått för mig att det är nyttigt? haha eller inte nyttigt men bättre än godis och skit iaf? Kanske är helt ute och cyklar men jag ska verkligen försöka bli nyttig och röra på mig mycket, äta bra mat och sånt där! Bli lite fit ;) 
 
Imorrn blire att jobba lite men börjar inte förns halv två så det är skönt, sovmorgon! Men ska gå en pw med vovve imorgon bitti iaf, det är skönt! 
 
Skrev av mig lite, skönt ibland och ska verkligen försöka bli bättre på det här med bloggningen ! 
hejsvejs, höres snart igen <3
 
Har lite bildtorka så slänger in en bild på korven!
 
 

Kommentera här: