28/2

Hejsan! 👋
Jaha nu var första skolveckan över efter lov och allt, har varit rĂ€tt skönt att komma igĂ„ng igen faktiskt 😊 och alla förberedelser inför England har börjat ocksĂ„, papper som ska skrivas pĂ„ och massa frĂ„gor som vi fĂ„r svar pĂ„! KĂ€nns bra Ă€n sĂ„ lĂ€nge men börjar bli lite smĂ„tt nervöst hehe â˜ș Va o fixade pass igĂ„r ocksĂ„ eftersom mitt gamla gick ut förra Ă„ret 😋 men de gick braa.
 
idag har jag varit i skolan sen gick jag o solade, skönt som faan, har köpt nĂ„gra solpiller som ska hjĂ€lpa mitt pigment, tror att jag har fĂ„tt lite fĂ€rg faktiskt kĂ€nns bra! Kom hem för ett par timmar sen. Min studentklĂ€nning kom idag ocksĂ„!!! Wiiiieeee, lĂ€gger inte upp nĂ„gon bild det blir en surprise! 😄 hihi 
 
Just nu ligger jag i soffan och kollar pĂ„ tv, blev att se Let's Dance eftersom Kenza Ă€r med, hon Ă€r sĂ„ grym! 👍 Denna helg blir det bara att ta det lugnt tror jag men fĂ„r se vad som hĂ€nder đŸ’© men nĂ€sta helg blir det krogeeeeen ska bli fint!!😉 
 
Uppdaterar kanske imöraaa eller inte fĂ„r se liksommm 🙈 pusshejsandĂ„ 😚 
 
VĂ€rldens finaste Stig ❀
 

Kommentera hÀr: